sobota, 24 listopada 2007

Ogłoszenie i konkurs

Ostatnio mało pisałem i mało zdjęć zamieszczałem, a to dlatego że wzięli mnie na obroty na uczelni i czasu nie miałem. Co prawda częstotliwości postów chyba (na razie) nie zwiększę, ale zdjęcia na pewno się pojawią, albowiem w ciągu najbliższych 2 tygodni mam w planach 3 wycieczki: jutro jadę na do Nikkou, za 10 dni uniwersytecka wycieczka do Yokohamy, a w między czasie muszę jeszcze raz skoczyć do Tokio...

A na razie nowy banner PBM, oraz konkurs!

Pytanie: Co to jest, i do czego służy?
Przewidywane nagrody: uścisk dłoni prezesa i upominek z Japonii :)
Odpowiedzi można wpisywać w komentarzach (przypominam, że komentarze dostępne są dla wszystkich!).

Stay Tuned!

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja mysle ze to jest mebel :) Cos do siedzenia...

, albo taki designer'ski przedmiot co ma stac i ladnie wygladac...

R.

Anonimowy pisze...

jak dla mnie to jakaś pufa jest czy inny stołek... a zaakceptujesz odpowiedz matematyka: "potworne różowe miękkie coś o kształcie sześcianu z dziurwami w środku"??:p
have fun!!

Anonimowy pisze...

przecież to jest poduszka ;)

Anonimowy pisze...

Mysle ze jest to specjalna pufa dla osob cierpiacych na zylaki odbytu )
Zgadlam?

Unknown pisze...

stolik:D
lub...
trzymadelko na komorke:D

Janek pisze...

To jest oczywiście gąbka Mengera do budowania wiekszych gąbek Mengera(http://en.wikipedia.org/wiki/Menger_sponge). Zasadniczo po zgromadzeniu nieskonczenie wielu takich przedmiotów będziesz mógł zbudować fraktal.

DawSolo pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
DawSolo pisze...

Pierniczycie ;) To służy do zabawy. Wchodzisz jedną stroną i masz 5 wyjść. I teraz wybieraj czy chcesz wyjść przez jedno, czy może przez kilka na raz. A może zechcesz się spotkać w nim z przyjaciółmi ? ;) :D

Anonimowy pisze...

To jest pojemnik na ołówki!! :D

Anonimowy pisze...

To jest łóżko!!

Czy w nagrodę mogę dostać właśnie to coś?

Soren pisze...

hm..... PIIINKUUUUUU!!!! KAWAIII!!!!!!! *_____________* to mi przywiez to cos xD
jakis puf do siedzenia? xD

Soren pisze...

SAAAARKUUUUUN!!!!! HERUPU!!! MOJE GLUPIE KONTO POTRZEBUJE TWOJEGO ADRESU ==' NIE CHCE WYSLAC KASY!!!! ONEGAI! SZYBCIUTKO MI WYSLIJ JAK TYLKO PRZECZYTASZ COBYM ZARAZ WYSLALA!!! UFFF...

Shnitzel pisze...

¡Es un Trojan Horse rosado hecho por el diablo mismo y enviado a la tierra para destruir a toda la humanidad!

¿Qué yo ganó? :)

Magdalena pisze...

To jest przenosne kotatsu ogrzewane cialem wlasciciela, ktory wchodzi do srodka i przez jedna dziure wystaje jedna noga, a przez inna druga, a poniewaz tulow wystaje przez gorny otwor poduszki, mozna sobie tak oprzec lokcie.... (O___o'') Zgadlam??

PS. To ja Mada. :3

Kordi pisze...

ja uwazam,iz jest to taka specyficzna poduszka do słuchania muzyki ,zakładana na uszy:D,czyli w zasadzie takie wygodne słuchawki,zeby mozna było zasypiac z muzyką