sobota, 10 listopada 2007

Porcja słońca

Ponieważ za oknem zimno i pada, a ludzie na ulicach wyglądają tak:
Zamieszczam więc garść fotografii z mojej ostatniej wyprawy, kiedy było ciepło i słońce świeciło. Enjoy!
Miejsce: Tokio, Harajuku.

Pani z bananem

Beyond metro...

I ty zostaniesz... indianinem?

Większość japończyków to blondyni - nie wiedzieliście?

Tokijczycy ubrani "normalnie" (jak na Tokijczyków) wydają mi się być ciekawszym tematem do fotografowania niż cos-playerzy. Ale nie martwcie się, ich zdjęcia też się pojawią...

4 komentarze:

Soren pisze...

mou powiedz na czym stoje bo ja te kase niedlugo strawie =='

Anonimowy pisze...

Ooo, tak, normalnie ubrani tokijczycy, popieram! :3
Fajne zdjecia a jeszcze lepsze komentarze, w tym i poprzednich wpisach..... wpis o panjabi mc ZAJEBISTY!!! xDDDD

Polubiles juz umeboshi i natto? Mniam :3

Madachan

Piotr Sarnowski pisze...

martyna, daj mi swoj adres mailowy, bo mi gg cos siadlo...

Mada:
umeboshi jest nawet niezle, natto - nigdy!

Soren pisze...

oook
riya@o2.pl lub
riyachan@gmail.com